09 листопада 2020 року Державна служба якості освіти України взяла участь у вебінарі Постійної міжнародної конференції центральних і загальних інспекторатів освіти (SICI) щодо здійснення шкільного інспектування та оцінювання в умовах пандемії.
Головними питаннями заходу стали виклики, які постали перед країнами під час коронакризи, зокрема:
- організація освітнього процесу в школах;
- діяльність агентств, служб, інспекторатів з питань забезпечення якості освіти;
- процеси оцінювання закладів освіти.
У ході вебінару учасники обговорили функціонування системи освіти, застосування інструментів оцінювання освітнього процесу. Зокрема, акцентовано увагу на важливості консультування і підтримці шкіл в умовах карантинних обмежень, налагодженні навчання в онлайн-форматі, використанні методів і принципів формативного оцінювання учнів, а також конструктивній і злагодженій співпраці з батьками.
Досвідом щодо пріоритетів проведення оцінювання у період пандемії COVID-19, про перехід на дистанційне навчання і адаптацію до нових умов ділилися представники Королівства Нідерландів, Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Федеративної Республіки Німеччина.
Довідково:
Державна служба якості освіти України як повноправний член Постійної міжнародної конференції центральних і загальних інспекторатів освіти (Standing International Conference of Central and General Inspectorates of Education, далі – SICI) у 2020 році продовжує співпрацю з європейськими країнами з питань забезпечення якості освіти та освітнього процесу.
19 листопада 2020 року Служба візьме участь у Генеральній Асамблеї SICI з питання повернення до школи під час COVID-19: як інспекторати вирішують проблеми і підтримують зміни в шкільній системі.
Нагадаємо, SICI - це асоціація національних та регіональних інспекторатів освіти у Європі. SICI засновано у 1995 році, наразі членами є 42 установи. Метою SICI є підтримка вдосконалення освіти шляхом вдосконалення процесів перевірки. А основними цілями:
- розвиток інспекторатів і професійних компетентностей інспекторів шляхом дослідження та порівняння досвіду;
- допомога і сприяння партнерству й співпраці між інспекторатами;
- заохочення міжнародних дебатів щодо оцінювання та поліпшення якості освіти.